Da biste pronašli odgovor, odaberite glavnu kategoriju i zatim podkategorije dok se ne pojavi odgovor. U slučaju da ne pronađete odgovor koji vam je potreban, možete nas kontaktirati.
Imam pitanje o...
Pretraga po ključnoj riječi
Možete jednostavno pronaći odgovor upisujući bilo koju ključnu riječ po kojoj pretražujete. Na primjer, ako želite znati kako srušiti zgradu upišite rušenje i pregledajte vezane odgovore.
Pretraga po sadržaju
Ako preferirate pretragu po shemi stranice kao na većini drugih stranica? Nema problema, samo koristite navigaciju da biste pronašli svoj odgovor.
Novi sistem zadataka ima mnogo različitih zadataka koje treba završiti tokom igre, a ne samo na početku. Svako selo ima svoje zadatke koje treba završiti, kao i opšte zadatke za cijeli nalog. Saki zadatak ima više nivoa koji mogu biti dostignuti.
Na primjer, igrač treba izgraditi glavnu zgradu na nivo 1, zatim nadograditi na nivo 3, a zatim na 7 itd.
Nagrade
Nagrade su pojednostavljene u poređenju sa starim sistemom zadataka. Nagrade za završen zadatak su uvijek neka količina resursa (ista količina svih resursa) i iskustvo heroja. Veličina nagrade ovisi o nekoliko faktora:
Svaki tip zadatka ima svoj množitelj za nagradu
Svaki sljedeći zadatak istog tipa donosi veću nagradu
Nivo heroja donosi dodati bonus na sve nagrade.
Zadaci za nalog ne zavise od sela, računa se populacija i proizvodnja kulturnih poena cijelog naloga.
Tip:
Zadaci:
Populacija
500, 1000, 1500, 2500, 5000, 10000, 20000...
(neograničeno povećanje, udvostručeno svaki put)
Proizvodnja kulturnih poena
(nije u pitanju ukupno proizvedeno već trenutačna proizvodnja)
500, 1000, 1500, 2500, 5000, 10000, 20000...
(neograničeno povećanje, udvostručeno svaki put)
Početni zadaci su dostupni samo za prvo selo igrača.
Zgrada / Opcija
Zadaci:
Skladište
Nivo 1, 3, 7, 12, 20
Silos
Nivo 1, 3, 7, 12, 20
Kasarna
Nivo 1, 3, 7, 12, 20
Štala
Nivo 1, 3, 7, 12, 20
Akademija
Nivo 1, 10, 20
Kovačnica
Nivo 1, 10, 20
Opština
Nivo 1, 10, 20
Radionica
Nivo 1
Glavna zgrada
Nivo 1, 3, 7, 12, 20
Skrovište
Nivo 1, 3, 6, 10
Pijaca
Nivo 1, 3, 7, 12, 20
Ambasada
Nivo 1
osim Huna: Rezidencija / Dvorac Huni: Rezidencija / Dvorac / Komandni centar
Nivo 1, 3, 7, 12, 20
Zid
Nivo 1, 3, 7, 12, 20
Mjesto okupljanja
Nivo 1, 10, 20
Pilana
Nivo 1, 5
Ciglana
Nivo 1, 5
Ljevaonica željeza
Nivo 1, 5
Žitni mlin
Nivo 1, 5
Pekara
Nivo 1, 5
Populacija
50, 100, 150, 250, 350, 500, 750, 1000
Proizvodnja kulturnih poena
50, 100, 150, 250, 350, 500
Drvosječa
Nivo 2, 4, 7, 10
Rudnik gline
Nivo 2, 4, 7, 10
Poljoprivredno imanje
Nivo 2, 4, 7, 10
Rudnik željeza
Nivo 2, 4, 7, 10
Ravnomeran razvoj
Svako resursno polje (nivo bar jedne građevine od svakog od četiri tipa)
Nivo 2, 4, 7, 10
Sve drvosječe
Nivo 2, 3, 5, 8, 10
Svi rudnici gline
Nivo 2, 3, 5, 8, 10
Sva poljoprivredna imanja
Nivo 2, 3, 5, 8, 10
Svi rudnici željeza
Nivo 2, 3, 5, 8, 10
Sva resursna polja
Sve na nivo 2 (4, 7, 8, 9, 10)
Napredak ovde nije nivo zgrade već broj resursnih polja koja su već na nivou.
Status je: 0/18, 1/18, ... 18/18
Zadaci za naseljena sela se prave za svako naseljeno selo.
Zgrada / Opcija
Zadaci:
Skladište
Nivo 1, 10, 20
Silos
Nivo 1, 10, 20
Kasarna
Nivo 1
Akademija
Nivo 1
Opština
Nivo 1, 10, 20
Glavna zgrada
Nivo 1, 10, 20
Skrovište
Nivo 1, 10
Pijaca
Nivo 1, 10, 20
osim Huna: Rezidencija / Dvorac Huni: Rezidencija / Dvorac / Komandni centar
Nivo 1, 10, 20
Zid
Nivo 1, 10, 20
Mjesto okupljanja
Nivo 1, 10, 20
Populacija
50, 100, 150, 250, 350, 500, 750, 1000
Proizvodnja kulturnih poena
50, 100, 150, 250, 350, 500
Jedna zgrada od svake vrste resursa
Nivo 2, (4, 7, 10) najmanje jedna zgrada od svakog tipa.
Napredak nije nivo zgrade već broj različitih vrsta resursa koji su na tom nivou.
Statistika prikazuje: 0/4, 1/4 ... 4/4.
Sva resursna polja
Sve na nivo 2 (4, 7, 8, 9, 10)
Napredak nije nivo zgrade već broj različitih vrsta resursa koji su na tom nivou.
Statistika prikazuje: 0/18, 1/18, ... 18/18
Osvojena sela
Kad se selo osvoji, zadaci se prenose na novog vlasnika zajedno sa njihovim statusom. To znači da će ako je prethodni vlasnik dovršio zadatak, biti dovršen i za novog vlasnika, a ako je dostupan sljedeći zadatak te vrste on će biti vidljiv.
U nastavku je prikazano nekoliko zadataka koji će se uvijek izvršiti ili resetovati kad se selo osvoji. Njihov se status ne prenosi na nove vlasnike.
Zadaci za osvojeno selo se dodaju kada se selo osvoji. Za razliku od ostalih zadataka oni se ne prenose kada se selo ponovo osvoji - već se potpuno isti zadaci prave za novog vlasnika.
Zgrada / Opcija
Zadaci:
osim Huna: Rezidencija / Dvorac Huni: Rezidencija / Dvorac / Komandni centar